luni, 31 august 2009

Buuun. Cu chiu cu vai am urcat si emisiunea asta. Adica cea cu numarul 8. Urmeaza si celelalte, dar din pacate suntem limitati la 500mb upload pe saptamana. Numai ca romanul, inventiv ca intotdeauna si-a facut 2-3 conturi...de pe care tot uploadeaza. Serverele nefiind insa prin tara, viteza de upload e mica, asa ca o sa dureze ceva timp. Una peste alta pregatim o noua editie...a 10-a (editia cu numarul 9 s-a filmat la premierea de la "CUPA VERII") si nu prea stim incotro sa o luam. As inclina spre Blasova (mi-e dor de balta aia) dar...e prea departe ...ar mai fi o optiune...Lacul 2 Bunget Bratesti...voi ce ziceti? Ce balti recomandati? (va rog fara Tancabesti, MV2, Sarulesti, etc). Astept propunerile voastre...

7 comentarii:

  1. Balta de La Fulga (Prahova) ce zici ... ai fir pentru ea?

    RăspundețiȘtergere
  2. hehehe...am fost acolo la o filmare..ptr o partida de caras. Am auzit ca e si peste mare...il incercam curand...fire sunt din belsug...intinse sa fie:)

    RăspundețiȘtergere
  3. lacul 2 bunget merita incercat..am fost doar o data si am prins doar un ten de 4,900 kg(am pescuit noaptea si destul de putin).locurile si momelile le-am aflat de la un pescar ce bate frecvent lacul si de la administrator...care mi-a raspuns pe forumul lor si care m-a asteptat cand am ajuns acolo,m-a condus la locul de pescuit,etc,etc..fara fite,fara figurile specifice patronilor..am ramas incantat, iar sapt.asta sau cealalta voi merge din nou acolo la un peste.regulile mi se par de bun simt,din moment ce primesti partida gratis pentru pestii de peste 5 sau 7 kg.eliberati,plus ca poti pastra 8 kg.crap,iar daca vrei C&R, platesti mai putin.la fel si daca vrei sa pescuiesti doar la undita(25 ron).
    balta are peste,dar e relativ mare(70-80 ha), iar cei care planteaza au mai multe sanse..
    daca vrei sa mergi,iti mai pot da detalii despre locuri bune de pescuit, despre ce prefera crapii de acolo,etc..
    fir intins.

    RăspundețiȘtergere
  4. da, lacul 2 e o balta foarte buna.foarte curata, si cel mai important cu mult peste. bineinteles ca sunt si voci care spun ca "frate, ce balta e aia ca nu te lasa sa iei tot pestele acasa"...dar stim cu totii cum sunt unii..portbagajisti. noi am filmat acolo o editie de "Pescar in Romania" si am avut placerea sa il cunosc pe Bogdan Caba, administratorul...om serios si ce e mai important cu bun simt. Am pescuit pe partea dinspre sat, langa cabanuta, si am avut rezultate f bune la porumbul fermentat de la Drillmania. Am incercat si pe bile, dar nimic. De regula la filmari facem partide destul de scurte (maxim o zi - dar sunt si exceptii) de aceea nu mereu timpul ne ajunge. Daca insisti pe bile pe lacul 2, cred ca ai succes, acum depinde si ce bile folosesti.

    RăspundețiȘtergere
  5. a,deci ai fost , stii locul si il stii si pe bogdan..
    intr-adevar, e fain, plus ca nu e aglomeratie si nici nu sta paznicul la 5 metri in spatele tau sa te pazeasca ca pe puscariasi..ca in alte parti.
    zici ca ai filmat deja o emisiune?e postata?
    sunt curios ce ai prins si cum(adica ai plantat sau nu?)

    RăspundețiȘtergere
  6. am prins destul de bine (asta cand am plantat, pentru ca a doua zi ne-a lasat navomodelul si degeaba am facut pat de nada, ca nu a mai intrat nimic), dar se putea si mai bine. Este urmatoarea emisiune care va fi uploadata, dar momentan asteapta conversia video pe vimeo.com.

    RăspundețiȘtergere
  7. gata, am vazut postarea, a aparut azi..
    la urmatoarea sper sa prindeti mai bine..!!
    crap este destul ( ce m-a mirat este ca la sfarsitul lunii iunie era inca in bataie!!! - am doua filmari scurte, iar bogdan a vazut si el - doamne,ce acrobatii frumoase facea la cativa metri de mal, de am lasat balta pescuitul pentru a-i filma si a-i urmari... )

    RăspundețiȘtergere