vineri, 30 octombrie 2009

Cupa "Lacul 2" la crap - in emisiunea de duminica, 1 noiembrie 2009

A venit vremea sa aratam si cate ceva de la concursul ce s-a desfasurat pe Lacul 2 in week-end-ul trecut. Concurs cu 30 de echipe, desfasurat pe ambele maluri ale baltii, atat la cabanute cat si pe partea cu liziera. Norocul cel mare (al nostru, al tuturor celor prezenti acolo, organizaatori si participanti) a fost vremea. Superba. Daca in urma cu doar 2 zile racaiam bruma de pe masini la ora 6 dimineata, in timpul concursului am putut sta la maneca scurta si cautam un colt de umbra. Din pacate vremea foarte calda a facut si pestele destul de mofturos iar schimbarile de presiune nu au contribuit cu nimic la apetitul crapului. Pestele sarea undeva in jumatatea baltii, la peste 200 de metrii, ceea ce insemna ca practic nu aveai nici o sansa sa ajungi in zona lui de hranire. Degeaba a oprit Bogdan plantatul si a incercat sa il aduca mai aproape de mal, racirea brusca a apei din saptamana precedenta concursului a facut ca pestele sa se retraga la apa mai adanca. Dar in ciuda tuturor acestor impedimente, pe partea cu liziera s-a prins bine incepand din prima noapte, pentru ca recitalul sa continue sambata si duminica. Noi (subsemnatul, George Alexandru si Iulian Petre) am nimerit un stand in fata cabanutei nr 2 si am zis ca facem treaba. Doar am zis, deoarece a mers prost inca de la inceput. Desi am incercat aproape toate felurile de porumb pe care le aveam la noi, faptul ca nu am nadit a fost o mare greseala. Astfel am stat si am asteptat o trasatura pana in ultimele minute ale concursului, reusind in final sa prindem un peste la ora 13.55, cu doar 5 minute inainte de final. Oricum a fost o experienta noua si nu imi pare rau ca am participat, organizarea fiind super ok, la fel si balta (doar am pescuit de atatea ori acolo si stiam ce poate da Lacul 2). Dati-mi voie sa ii felicit pe castigatori - Catalin Duta & echipa, dar si pe Silviu Dumitrescu & partener (locul 2), pe Vali Simescu & partener (locul 3) si nu in ultimul rand pe Mihai Romeo & partener care au reusit sa ia captura. Bravo lor, din cate am auzit ar fi fost chiar la primul concurs. Pacat ca s-a gasit cineva sa le strice bucuria cu o expresie gen " ...uite si fraierii astia au luat captura"... Nu stiu cine a zis lucrul asta, eu l-am aflat de la Dan Marinita, dar nu pot spune decat: URAT. FOARTE URAT. Dar asa e cand "te ajungi" ca pescar de competitie..uiti de unde ai plecat. Despre organizare, numai note bune, Bogdan Caba si Dan Marinita au facut treaba foarte buna, nu e absolut nimic de comentat la capitolul organizare, totul a fost super ok. Sa nu le uitam si pe doamnele care au preparat borsul ala de peste...care a fost demential...uite pentru un bors d`ala ma mai bag la un concurs anul asta. Emisiunea din aceasta duminica poate fi vizionata live pe www.valeaprahovei.tv sau pe TV (daca sunteti din Prahova si aveti provider de cablu din reteaua UPC si retelele adiacente) si bineinteles aici pe blog, duminica seara. Nu imi ramane decat sa va urez vizionare placuta!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu