marți, 22 decembrie 2009

A venit iarna

Stiti voi vorba aia..."a venit iarna si gerul, a..........................soferul"? Cred ca se aplica intocmai si la pescari. A tot nins si ma uitam pe fereastreastra cum se micsoreaza sansele de a mai prinde o balta dezghetata....Asta e...a venit si doamna iarna si nu ne ramane decat sa visam la partidele din vara care a trecut, sau din vara ce va veni. Tot a mai ramas o solutie pentru cei bolnavi de microbul pescuitului: copca. Mai avem ceva de asteptat, sa se formeze un strat de gheata suficient de gros pentru a ne sustine si nu ramane decat sa ne vedem pe balta. Apropo de pescuit, cu ceva intarziere - si asta pentru a ajunge la zi cu emisiunile difuzate in Sibiu - postez si ultima emisiune difuzata, cea de pe Paltinu, unde spre rusinea mea nu am avut decat un singur atac...si atat. La orice am incercat...nimic...doar cativa caini hamesiti carora le-am dat o sacosa de paine cumparata din Valea Doftanei. Asa ca,...emisiune fara capturi...m-am facut de ras...daca nu a fost Vijelie in zona sa atraga pestii....Imediat o sa apara si emisiunea, momentan e in serverele Vimeo ..asteapta sa fie compresata...de...conturi gratuite...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu