joi, 24 septembrie 2009

Gata. Am reusit sa scap de toate problemele. Aproape toate, ca daca nu ai ceva probleme parca nu traiesti in Romania. Dupa cateva zeci de pastile si injectii sunt din nou gata sa o iau la drum. Adica la filmari. Am fost si saptamana trecuta la o partida de 24 de ore pe Bunget. Ideea mea era sa filmez o emisiune. Dar uite ca socoteala de acasa nu se potriveste cu cea de pe malul baltii. Am ajuns vineri seara pe balta, odata cu niste nori amenintatori de furtuna, cateva fulgere si rafale de vant. Presiunea si temperatura scazusera destul de brusc, deci din start nu ma asteptam la rezultate prea bune. Am pescuit langa a treia cabanuta pe malul cu satul, am incercat la porumb cu usturoi si feromoni, si toata noaptea am stat planton langa lansete. Din pacate...nimic. Abia dimineata, cand m-a luat si pe mine somnul am avut o trasatura, bestia lua fir din greu de pe o mulineta, am intepat...si stupoare...nimic. Rateu. La vreo ora dupa asta, la aceeasi lanseta (si la acelasi porumb cu feromoni) o trasatura serioasa...si rezultatul...o frumusete de romanesc...in jur de 6-7 kg. Din pacate ramasesem singur, cameramanul plecase cu ale lui de vreo 10 min. Noroc cu niste baieti de treaba care m-au ajutat sa iau cateva cadre cu pestele...nu in drill, ci direct pe salteaua de primire. Pun aici cateva imagini, restul duminica, intr-o editie mai scurta de "Pescar in Romania".

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu