miercuri, 30 septembrie 2009

Hai sa va spun si cate ceva despre marele concurs tinut in wendul care a trecut pe balta Frasinet 2, in jud Teleorman. Concurs de concurs, cu participare de participare. Lista cu echipele o gasiti pe http://www.crapmania.ro/forum/viewtopic.php?f=3&t=3559&start=105. Toate bune si frumoase pana aici. Am plecat impreuna cu Gabi Pantelimonescu la 4 din Ploiesti, am ajuns pe balta, am stat la tragerea la sorti, am picat pe un stand relativ bun (daca nu avea ceva agatatura era si mai bun), am nadit si ne-am pus pe asteptat. Si am asteptat. Si am asteptat. Aveam sperante sa prindem ceva peste, nu sa ajungem pe podium, dar macar sa fim si noi in primii 10.In prima zi nimic. Nici o trasatura. Noaptea nimic. Am incercat toate momelile posibile si imposibile. Porumb fermentat, porumb fermentat in CSL, porumb cu feromoni, porumb cu aroma de usturoi, de lucerna, de miere, de vanilie. Bile solubile SO, Mussel&Crab, bilele facute de Gabi....bune de altfel. Acelasi rezultat. Nimic. Nici macar o lovitura in fire care sa ne dea emotii. Parca am fi pescuit in cada. Balta super linistita, apa calda si limpede. DOar pestele lipsea. Care peste cica ar fi in numar mare prin balta, si cteno, si romanesc, si salonta, si de toate. Ei bine am fost 28 de echipe a 4 lansete fiecare...adica 112 lansete. La care s-au prins...3 pesti. Ce ziceti de asta? Intr-o balta asa zis "suprapopulata".Un cteno de 1.370, un romanesc de 3.900 si inca un romanesc de 1.050 kg. Asadar...capturi de capturi. Am ajuns la concluzia ca pescuim intr-o balta fara nici un pic de peste. Sau daca a fost....a fost si nu mai este. Oricum penibila situatia, atat pentru organizatori cat si pentru cei care am concurat. Sa iei 3 pesti in 28 de echipe...de toata jena. Si pe garla prindeam mai bine:)Dar....astea sunt baltile in Romania. Sfatul meu: NICIODATA SA NU VA DUCETI PE FRASINET 2!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu