marți, 17 noiembrie 2009

Am mai adaugat un sondaj

Un nou sondaj a fost pus pe blog, si asta pentru ca foarte multa lume mi-a sugerat sa nu opresc difuzarea acestei emisiuni pe durata iernii, pentru ca acum tot omul sta in casa si se uita la tv. Dupa cum se anunta vremea in urmatoarele zile (adica 20 Celsius si soare) numai la tv nu sta omul. De aceea am nevoie de parerea voastra. Sa o opresc sau sa nu o opresc si sa continui pana cand vremea (si fondurile) imi permit? Astept si chiar va rog sa votati in sondajul din partea superioara a paginii. Va multumesc.

2 comentarii:

  1. Salutare...ce zici de un schimb de linkuri in vederea cresterii de ranking? si mie imi place pescuitul, ma gandeam ca putem sa colaboram.

    Cu Stima Nicolae Marinescu:

    RăspundețiȘtergere
  2. sigur ca da. astept detalii pe mail : pescarinromania@valeaprahovei.tv

    RăspundețiȘtergere