marți, 17 noiembrie 2009

S-a inchis sezonul de crap



Asta s-a sarbatorit in week-end-ul care tocmai s-a incheiat, pe Chiroiu 4. Ne-am strans cu totii acolo, pescari si nu numai, oameni care am calcat pe balta si care am facut o pasiune pentru pescuitul pe Chiroiu. Si ne-am dedat la povesti (unii si la sedinte) in jurul focului si al unui ceaun cu bors de peste (traiesti nea` Catalin ca bun fuse) pentru ca intre timp sa mai si pescuim. Si chiar daca eu nu m-am omorat cu pescuitul la crap de data asta cum au facut altii (Mari, Trofin, Teddy, George) am spalat onoarea cu cateva stiuci de toata frumusetea. Bineinteles ca am lasat si vreo 10 twistere, 4 lingurite si 2 woblere in balta, dar...eu am o vorba: Pasiunea cere sacrificii. Mai jos aveti o frumusete de stiuca luata la twister alb, ultimul pe care il aveam. Imagini de la aceasta intrunire pescareasca in emisiunea de duminica. Si apropo, am dat drumul si la emisiunea auto, o puteti gasi pe http://speedlimitvptv.blogspot.com/. Chiar asta seara uploadez prima emisiune.

3 comentarii:

  1. Pe mine m-ai uitat gabi :)) , si eu am pescuit cu 2 lansete la crap , langa trofim :)) .... si eu am prins stiuca , dar la boilies :))) . Asteptam filmarile :-D

    RăspundețiȘtergere
  2. nu te-am uitat, dar nu am avut poza cu stiuca aia luata la bile si intepata regulamentar in buza de jos:) astept poate da teddy un semn sa imi dea si mie poza:) filmarile...pe duminica incolo, desi nu prea am excelat cu munca, doar m-am simtit bine nu?:D

    RăspundețiȘtergere
  3. a pus teddy pozele pe infopescar , da corect nu prea am muncit ... :-D , cred ca mai fac o iesire weekendul asta si cred ca ultima pe anul asta la crap :)

    RăspundețiȘtergere